تراختور
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تیراختور با یک بازی بابرنامه و حساب شده توانست مس کرمان را در خانه ی خود مقهور هنرنمایی اش نماید.

سرخهای آذربایجان که با هدف پیروزی وارد میدان شده بودند از همان ابتدا با کار تیمی هماهنگ خود تلاش نمودند که بر توپ و میدان مسلط شده و قدرت خود را بر حریف دیکته نمایند. حملات تیراختور خیلی زود نتیجه داد که در دقیقه ی 15 پاس ارسالی جواد کاظمیان پس از برخورد به پای مدافع حریف، مهدی سیدصالحی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه ی مسی ها را فرو ریخت تا شور و هیجان تیراختورچیهای حاضر در استادیوم را فرا گیرد. پس از پیش افتادن تیراختور، میلاد فخرالدینی از ناحیه ی پای راست دچار آسیب دیدگی شد که در شرایطی که بیرون از زمین مداوا به رویش در حال انجام بود مسی ها با استفاده از جای خالی وی، با ارسال ایوان پتروویچ و ضربه ی مهرداد کریمیان بازی را به تساوی کشاندند. اما تیراختور که در این بازی به هیچ چیزی غیر از برد راضی نبود پس از ایجاد یک موقعیت خطرناک با برخورد ضربه ی چیپ قاسم دهنوی به تیر دروازه در دقیقه ی 28، در دقیقه ی 33 با پاس قاسم دهنوی و ضربه ی زمینی مهدی سیدصالحی دوباره از حریف پیش افتادند تا زنگ شکست برای لوکا بوناچیچ که پس از جدایی ابراهیم قاسم پور، برای اولین بار بر روی نیمکت مس نشسته بود به صدا درآید. پس از هدر رفتن چند موقعیت نصفه و نیمه، دو تیم با پیروزی 2 بر 1 راهی رختکن شدند.

تیراختور در نیمه ی دوم نه فقط پا پس نکشید بلکه با ارائه ی بازی تهاجمی، باز هم مسی ها را مجبور به عقب نشینی نمود که در دقیقه ی 53 فلاویو لوپز با پاس زیبای خود در درون محوطه ی جریمه ی حریف، جواد کاظمیان را در موقعیت صد در صد گل قرار داد که این بازیکن با به ثمر رساندن سومین گل بازی و اولین گل خود برای تیراختور، شادی را به هواداران حاضر در استادیوم هدیه نمود. تیراختور پس از سه گله نمودن مسی ها نیز فرصتهای خیلی خوبی جهت افزودن بر شمار گلهای خود داشت که تلاشهایش ثمر بیشتری از 3 گل به همراه نداشت تا با تحمیل شکستی سنگین بر مس، -که فصل قبل با پیروزی 1 بر صفر مقابل تیراختور راه قهرمانی آن را سد نموده بود- برای اولین بار موفق به پیروزی بر آن در استادیوم خانگی خود شود.

هواداران پرشور تیراختور که در اقصی نقاط ایران، هیچگاه تیم محبوب خود را تنها نمی گذارند در این مسابقه نیز در استادیوم باهنر کرمان در کنار تیم محبوب خود حضور یافته و با تشویقهای گرم خود، نقش ویژه ای در هدایت سرخهای آذربایجان به سمت پیروزی داشتند.

با این پیروزی، تیراختور به جهت تساوی 0-0 استقلال و ذوب آهن در اصفهان و همچنین تساوی 1-1 فولاد مقابل سایپا در کرج, با رساندن امتیازات خود به عدد 35، در فاصله ی 3 امتیازی استقلال صدرنشین در رتبه ی دوم جدول رده بندی جای گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس